Skriv ut

Pris:

Kursen vänder sig till dig som tar emot samtal i företagets kundtjänst och som därmed blir ditt företags ansikte ut mot kunderna. Du som arbetar med att leverera support behöver kommunicera bra med dina användare. I samtliga fall kommer du att ha stor glädje och nytta av denna kurs.

Kursens syfte är att ge deltagarna en förståelse för den egna rollens betydelse för företaget och därtill utveckla de färdigheter i samtals- och kommunikationsteknik som gör det lättare att genomföra effektiva och trevliga samtal med kunder.

 

Efter kursen kommer du att:

 

KURSINNEHÅLL –

Vad är Kundtjänst?

Ett samtal, dess mål och struktur

Hälsning och Inledning

Frågor och frågeteknik

Handlingsplan och resultat och beslutsteknik

Avslutningen

Klagomål och missnöjda kunder

 

Hur kursen genomförs

 

Välkommen till utbildningen!

Lars-Ola Lundqvist

Call Center Institute

Tel +46-730 350 252
Epost: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.