CCI Dialog– erfarenhetsmöten för CallCenter Institutes medlemmar.
 

CCI Dialog är en exklusiv nätverksaktivitet för våra medlemmar.


I sina roller som kundtjänst- eller callcenteransvariga känner många av våra medlemmar att de ofta är ensamma med de bekymmer och utmaningar vardagen bjuder. Ofta finns behov av att ha någon att diskutera med, ta del av hur andra löst situationer eller få inspiration till hur man kan utveckla sig själv eller sin verksamhet. Genom CCI Dialog ges våra medlemmar möjligheten att diskutera och utbyta erfarenheter i en mindre grupp.

CCI Dialog träffas fyra gånger per år, en halvdag varje gång, och träffarna är utformade som kombinerade seminarier, studiebesök och samtalsforum. Varje träff har ett tema som belyser något som är nytt och intressant eller något som deltagarna efterfrågat. Träffarna arrangeras antingen i CCIs lokaler eller hos någon av CCI Dialogs gruppmedlemmar i form av ett studiebesök.

Varje CCI Dialog-grupp är begränsad till 12-15 personer. När en grupp uppnår maxantalet deltagare startas en ny grupp.Målet är också att etablera CCI Dialog-grupper på skilda geografiska platser.

Möjligheten att medverka i CCI Dialog är reserverad för medlemmarna i CallCenter Institute. CCI Dialog är en medlemsförmån och därför kostnadsfritt för CCIs medlemmar.

Om du vill utnyttja denna förmån och medverka i CCI Dialog kontaktar du oss, antingen på telefon 0730-350 252 eller kontakta Lars-Ola Lundqvist på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..

 

Kommande SSI-dialoger 2017 

7 juni Scania IT, Södertälje

14 juni Region Jönköping 

20 september Inera Stockholm 

29 september LKDATA Linköping 

18 oktober H&M Stockholm