GOD JUL ÖNSKAR CCI!

Boka dig senast 22 december på en kurs med kursstart från november 2017 till juni 2018 - få ditt kursmaterial på en iPad Air 2 innan jul och få upp till halva priset i rabatt på ytterligare utbildning!

Om du utnyttjar SSI:s julerbjudande kan du i lugn och ro förbereda dig för den utbildning du valt då ditt kursmaterial skickas till dig redan innan jul, oavsett när under våren utbildningen startar. Då har du möjlighet att relatera innehållet till din arbetssituation, förbereda eventuella frågor och göra anteckningar i det elektroniska kursmaterialet. Du kommer helt enkelt vara bättre förberedd inför kursen.

Dessutom kan du boka dig på ytterligare en utbildning som går hos oss under våren och få rabatt på upp till halva kursavgiften!

Villkor för erbjudandet om rabatt på den andra kursen:

  • Halva kurspriset, dock maximal rabatt SEK 12 000
  • Gäller ej certifiering
  • Boka och gå kursen senast den 30/6 2018
  • Ange kampanjkoden "Jul 2017" när du bokar även den andra kursen
  • På den andra kursen använder du samma iPad som på den första. Kursmaterialet till den andra kursen får du av oss innan kursstart.
  • Gäller en gång per person
  • Bokar du båda kurserna samtidigt, gäller rabatten på den billigare kursen

 

Om du är osäker på vilka utbildningar du ska välja – låt oss hjälpa till! Vi har 25 års erfarenhet av att guida personer att välja rätt utbildning utifrån hur du vill utvecklas i din organisation.

SSI samarbetar med välgörenhetsorganisationen Hand In Hand och skänker 200 kr per kampanjbokning.

Välkommen på kurs! 


 

CallCenter Institute – kompetensnätverket som är specialiserat på utbildningar och kompetensutveckling för kundservice!
 
Våra utbildningar vänder sig till ledare och medarbetare i en kundtjänst eller ett contactcenter. Vi kvalitetssäkrar kontinuerligt vårt kursutbud och våra kursledare för att du ska få en så givande och kvalitativ utbildning som möjligt. Våra utbildningar finns både som öppna och företagsinterna kurser, vi anpassar således våra utbildningar efter dina behov och förutsättningar!

Kundkommunikation

 

Kurser inom kundservice

 Ledarskap

  • Gamification - Workshop

Några röster om CallCenter Institutes kurser:

" Bra att få en inblick i varför saker uppfattas och är som det är inom branschen. Avsnittet om personlighetstyper och faktorer inom samtal var väldigt lärorikt. "

" Genom kursen har jag fått en större insikt i det jag tidigare bara tagit för givet. "

" Blandningen mellan grupparbete och att sitta och lyssna var jättebra."

" Mycket duktig och inspirerande kursledare. Fick mycket input i coaching som jag kan använda mig av i mitt arbete."

" Väldigt intressant och givande att få ta del av andras erfarenheter. Bra gruppsammansättning. Lärare med bra erfarenheter att dela med sig av."

 

RAMAVTAL

Genom samarbetet med BiTA Service Management kan CCI leverera utbildningar inom ramavtal. 

Via Kammarkollegiet som formell underleverantör:

  • Programvaror och tjänster 2014: Grundläggande IT (via Cybercom)
  • Managementkonsulttjänster 2014 
  • IT-utbildning
  • IT-konsulttjänster Resurskonsulter (via eWork)

Övriga:

  • Region Östergötland
  • Landstinget i Uppsala Län
  • Region Jönköping
  • Sollentuna kommun
  • Bolagsverket
  • Riksgälden
  • Inera (via partner)
  • Statens Tjänstepensionsverk (SPV)